سلام
امروز روز جالبی بود. اتفاقات جالبی افتاد.
بعد از مدتها التماس و عز و جز و ....... و ماچکردن هزاران جا و درخواست وام و جور کردنضامن ، رفتم بانک برای دریافت وام آقایرییس فرمودند که مدت زمان درج شده در برگه شما گذشته است و همچنین ما از 15 بهمنبه بعد دیگر تشکیل پرونده نمی دهیم و مهلتآن تمام شده انشاء الله بعد از عید.
خلاصه دست از پا دراز تر برگشتیم .
بعد از آن رفتم بانک دیگر برای گرفتن دسته چک کهپرونده من گم شده بود و کلی الاف شدیم وآخر هیچ .قرار شد چند روز بعد مراجعه کنم.
موقع برگشت با مترو برگشتم ،مترو شلوغ بود وشخصی می گفت : باید مترو را گرد می ساختن چون گوسفندها در جای گرد جمع می شوند وکلی جر و بحث و عیره .
آمدم شرکت با یکی از همکاران جر و بحث کردم وکلی مشاجره و .......
بعد از دیدم که تمام امتحانات دانشگاه را قبولشدم و خدا را شکر.
شب هم مهمان بودیم منزل ابوی گرامی و شب خوشیبود.
پاییز...ما را در سایت پاییز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103