وام

خرید بک لینک

سلام .

دیشب با خانواده رفته بودیم بنگاه تا آپارتمانی رو بازدید کنیم برای خرید،بنگاهی خیلی تعریف می کرد آقای فلانی از دوستان قدیم ماست و فلان وبهمان. رفتیم آپارتمان را دیدیم و در میان حرفها فهمیدم که مالک که پسر جوانی بود که تازه ازدواج کرده بود آپارتمان را با وام خریده و قابل انتقال هم نیست. موقع برگشت از زیر زبان بنگاهی کشیدم که تازه جوانک کارمند بانک صادرات است و مبلغ 100 میلیون تومان وام گرفته و این آپارتمان را خریده و برای خرید آپارتمان بزرگتر 100 میلیون دیگر تومان وام گرفته و با فروش این آپارتمان می خواهد به منظور خود برسد.

از دیشب تا حالا خیلی افسرده شدم که من با حدود 40 سال سن توانایی گرفتن وام 40 میلیونی خرید مسکن را ندارم و توانایی پرداخت قسطش را ندارم ولی آن جوان که کمتر از 30 سال سن داشت 100 میلیون وام گرفتهو آپارتمانش را خریده بود ووام 100 میلیونی دوم را گرفته بود و به فکر بهتر کردن و بزرگتر کردنش بود. در محل کار وام حداکثر 10 میلیون برای نور چشمی ها وخداکثر 5 میلیونی برای امثال ما بی کس و کارهاست.

خدایا خودت به دادمون یرس ، اینجا هیچکی فکر ما نیست،خدایا از هیچ جا شانس نیاوردیم ،خدایا بر ما نظری کن

پاییز...

ما را در سایت پاییز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 10:36

صفحه بندی