سلام.
یک شب خواب دیدم که چشم چپم که سالم بود درد میکنه ورفتم دکتر و دارم به دکتر توضیح میدم که این چشمم که سالمه درد میکنه. وقتی بیدار شدم دیدم واقعا چشم درد میکنه.رفتم بیمارستان فارابی چیز مهمی در چشمم ندیدند. رفتم یک کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی پیش دکتر متخصص بازهم چیزی ندیدند و بار دیگر در همین کیلینیک رفتم پیش پزشک فوق تخصص و تشخیص تورم عصب چشم دادند که قرار است خود به خود خوب شود ولی برای کنترل عصب بینایی در مغر دستور ام آرآی و مشاوره با پزشک متخصص مغزو اعصاب . خلاصه رفتم ام آرآی گرفتم و چند روز در هول ولا بودم تا مبادا ام اس یا تومور مغزی داشته باشم خوشبختانه مرض خاصی نبود و هنوز به امید زندگی دارم و سالمم و خدارو شکر.
ولی این چند روز خیلی رو من تاثیر گذاشت واقعا مرگ خیلی به انسان نزدیکه.
پاییز...ما را در سایت پاییز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81